Vee Yılın Son yazısından bütün Fighting!! Sakinlerine Merhaba^^
Bir önce ki Yılın En'leri Kitaplarından bahsetmiştim Yılın Kore Film, Dizi yazacağım, geleneği devam ettireceğim diye :)
Ve yazımıza başlıyoruz ama ilk önce yılımızda Kore nasıl geçti ondan bahsedeyim azıcık :D
Bu yıl geçen yıla nazaran fazla dizi, film izleyemedik :/
2013 yazına kadar güzeldi, hafta sonları yeterince izleyebiliyorduk. Yazın daha çok dizi izleriz derken daha az izledik iyi mi :/
Ramazanımız dolu dolu geçti, bayramdan sonrada olumsuz olayla yüzünden doğru düzgün izleyemedik derken okullar açıldı :( Yani anlayacağız bu yıl pek Kore Film, Dizi yılı değildi ama K-POP yılıydı onu söyleyebilirim ;)
Bir sürü harika gruplar dinliyoruz ve izliyoruz :D
Neyse efenim gelelim bu yıl ki Kore Film, Dizi En'lerine ;)
Not: "2012 yılının En'leri ^^ Kore film, dizi :))" yılın en çok bakılan post'u oldu 2013 ;)
Yazıya BURADAN! bakabilirsiniz ;)
Heyecan dorukta, vee başlıyoruz :))
İlk olarak filmlerden başlayalım :))
Yılın En İyi Filmi^^
A Were Wolf Boy
Yılın EN EN EN EN Ağlak filmi^^
Miracle In Cell No 7
Not:Yakında yorum gelecek ;)
Yılın En İyi Komedi Filmi^^
Plump Revolıtion
Yılın En İyi Romantik/Aksiyonlu Filmi^^
Love 911
Yılın En İyi Aksiyonlu Filmi^^
The Tower
Not:Yoğum işler nedeniyle yorum gelmedi, finallerden sonra gelecek inşallah ;)
Yılın EN Saçma Filmi^^
Jackal Is Coming
Şimdi de diziler^^
Yılın EN İyi Dizisi^^
The Master's Sun
Yılın EN Entrikalı Dizisi^^
Nice Guy
Yılın En Dram Dizisi^^
I'm Sorry, I Love You
Yılın EN İyi Senaryosu Olan Dizi^^
That Winter The Wind
Yılın EN Romantik Dizisi^^
The Heirs
Not: Yorum en kısa zamanda gelecek, daha 1 hafta önce bitirdik :D
Yılın EN Sevimli//Komik Dizileri^^
Flower Boy Next Door
The City Hall
Yılın EN İyi Gençlik Dizileri^^
Shut Up: Flover Boy Band
Yılın EN İyi Gençlik-Müzikal Dizileri^^
Dream High 2
Monstar
Yılın EN Heyecanlı Dizisi^^
Good Doctor
Yılın EN Saçma Dizisi^^
Nail Shop Paris^^
Yılın Zorla Bitirilen Dizisi^^
Dream High
Bir Yılın Kore Film, Dizi yazısı daha biter :)
Her bir dizinin adını yazınca anılarım tazelendi, çok iyi oldu :))
Bu yıl Geçen yıla göre az izlemişiz dedim ama yok yaa baya izlemişiz biz dizi, film falan :D
Şimdi Yarı yıl tatilinde planladığım çok güzel diziler var :) Mesela Reply 1994, Pretty Man, Iris 1-2 vs. :D
Herkese hayırlı, sağlıklı ve mutlu yıllar diliyorum^^
Her şey gönlünüzce olsun ;)
ilk yorum benden olsun.benım için 2013 un en leri (yanlız sıralama karışık)
YanıtlaSilmaster sun(
ı hear your voıce
nıne tıme travels tıme nıne
shark
wınd blows that wınter
flower boy next the door
gu famıly book
filmlerde ise a were wolf boy ve secrtly greatly..
çoğunu izlemedimm :D Filmlerde diğer filmi çok merak ediyorum, ama başta komik sonra drama bağlanmasını sevmiyorum :D Diziler de oluyor ama 2 saatlik filmlerde cıks olmuyor :D o yüzden pek oraylı olmuyorum :D
Silçoğunu izledim izlemediklerimide hemen listeme ekliyorum :D
YanıtlaSilbenim bu yıl izlediğim ve en çok etkilendiğim diziler faith ,gu family book ,queen in hyun's man ve tabiki herkesin bayılarak izlediği the master's sun film olarak da a werewolf boy muhteşemdi
Queen in hyun's dizisini bende çook sevdim ama video da çok sorun çıktı bazen bizi sinir etmediği değil :/ Gu family book ve faith dizilerini izlemedim ne yazık ki :( Evet o ikisi de süperdi <3 favorimmm KALP
SilNail Shop Paris'i en saçma olarak görünce hayal kırıklığına uğradım, tabi biraz saçmaydı gumiho hikayesi filan ama ben diziyi çok beğenmiştim. Belki nail art ilgimdendir :)
YanıtlaSilFlower Boy serisi ise benim için en kötü filmler kategorisine girdi malesef :/
Heirs de en iyisiydi tabi ki :)
Mutlu yıllar..
Nail shop Paris de kızı hiç sevmedim ben, yani o rolü oynayacak daha güzel oyuncular da vardı ;) Sonra oppalar da hangisini sevsem acaba gibisinden olayları beni daha da çileden çıkardı :D İsterseniz yorumuma bakabilirsiniz ;) http://fightiingg.blogspot.com/2013/08/nail-shop-paris-dizi-yorumu.html Flower boy serisi korean dramanın unutulmazları, ben bayılıyorum bu seriye :D Ama zevkler ve renkler demişler herkes sevemez yaa :D
SilSize de mutlu yıllar :)
Yorumlarının çoğuna katılıyorum
YanıtlaSilSecret Love dizisini izlemeni öneririm çok kaliteli bir dram
I hear your voice da çok güzeldi.
Sevgiler
Secret love dizisini çoook merak ediyorum, zaten oppa favorimmm :D I hear you voice dizisini izliyorduk ama bazı nedenlerden dolayı yarıda bıraktık :( Tatilimiz de izlemeyi düşünüyoruz bakalım :D
SilNİNE TİME TRAVELS TİME VE SHARK MUTLAKA İZLENMESİ GEREKENLER ARASINDA TAVSİYE EDERİM..2013 SON GÜNLERİNDE ESKİ YAPIM 2 DİZİ İZLEDİM MUTLAKA TAVSİYE EDERİM 1. TREE OF HEAVEN PARK SHIN 16 YAŞINDA ORADA AMA OYUNCULUĞUNA BİRKEZ DAHA HAYRAN KALDIM HER SANIYESİNDE AĞLAMAKTAN ŞİŞERSİNİZ:)BİRDE SPRING WALTZ 2 SİDE MUHTEŞEMDİ..
YanıtlaSilNıne time travels time dizisni indirmiştim ama dramın gibi ve entrika çok olunca vazgeçtişk başka dizi izledik :D Ama izlemeyi düşünüyoruz, oppa dikkatimi çekti :D Shark dizisini ilk sizden duydum ve şimdi baktım, oyuncular süper :)) tavsiyelerinize uyacağım, merak ettim :))
SilNİNE TİME ENTRIKA DEĞİL AMA KARMAŞAYI ÇÖZMEK BAYA UĞRAŞTIRIYOR.SHARK ÇOK GÜZEL BİR DİZİYDİ OZELLİKLE O GENÇLIK HALLERİNİ OYNAYAN KIZ VE OĞLANA BAYILMIŞTIM.OSTUDA DİNLEDİĞİM EN GÜZEL OSTLARDAN BİRİYDİ. İZLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM
SilEvet konusu bayaa değişik :)) Shark dizisini ilk defa duydum ilerde bakmak lazım diziye ;)))
Silsenin 2013 de izlediğin en iyi dizi ve filmler değil mi? :D yoksa bir an ay bu 2013 de mi çevrildi diye karmaşa yaşadıklarım oldu :D
YanıtlaSilbir çok noktada birleşiyoruz ama reply için kadar heyecan duyma.eğer reply 1997'yi izledi isen yanından bile geçemez onu diyim sana :D
ortalama bir dizi.
Evet 2013 de izlediğimiz diziler, filmler :)) geçen senelerde çekilen diziler, filmler de vardı izlediğimiz :)) Reply 1997 izlemem mi bayılarak izlemiştik, süperdi :) Duymuştuk ilki kadar olmadığını ama resimler falan gelince diziyle ilgili bayaa merak ettim :)) İzlemeyi düşünüyoruz bakalım nasılmış :))) Hem ilk dizide olanlar da varmış daha da merak bende .D Yine de tavsiye uyup fazla umutlanmadan izleyeceğiz ;)))
SilNice Guy'u izlerken o kadar sinir olmuştum ki! Müzikleri ve Song Ki olmasa yarım bırakırdım :) En saçma filmi ise , KESİNLİKLE jackal is coming -.- O neydi öyle ya ? Sonu birazcık güzeldi yine de aynı konu film boyunca dönüp dönüp durdu. Birde Boys Over Flowers 'ın amerikan versiyonun ilk bölümü yayınlandı. İzlediniz mi bilmiyorum ama izlediyseniz yorumunuzu çok merak ediyorum :)
YanıtlaSilAaaa neden öyle dediniz Nice Guy'a?? :D Şahsen çok sevdiğim bir dizi oldu :) Yeorimm apayrıydı zaten :) Eveeet JJ'nin en saçma filmiydi ;) Cidden mi?? Öyle bir şey duymuştum ama hiç bakmadım :) Dizinin adı ne bakayım bi :D
Silhttp://vimeo.com/82669778 Burada var ama tamamen ingilizce.
SilNice Guy zaten çook güzel bir dizi ama entrikalar bana göre değil :D Hemen olay çözülse çok güzel olurdu aslında :))
Baktım ve o an kapattım :D hiç olmamış, oyuncular ıyk :D Nice Guy'da evet olaylar hemen çözülseydi iyiydi ama o zaman da dizinin sonunu hemen getirmiş olacaklardı :D
Sildream hıgh yorumunuza şaşırdım benim bugune kadar suzyden dolayı on yargılı yaklaştım ama izlediğimde bugune kadar izlemediğime pişman oldugum bir dizi
YanıtlaSilBiz ilk dream high 2'y7i izledik ondan sonra biri izleyince pek sarmadı :/ Yanii suzy'de beni sinir etmişti >_< Ki normalde de sevmem :D Belki sırasıyla gitseydik severdik ama ikincisi daha güzel ;)
SilAw, this was a very nice post. Taking a few minutes
YanıtlaSiland actual effort to generate a good article… but what can I say… I procrastinate a whole lot
and never manage to get nearly anything done.
Feel free to visit my web-site; clothing styles